Subskrypcja – abonament na korzystanie

wynajem_desktopsubscription

Autodesk stopniowo przechodzi do modelu sprzedaży, w którym możliwość używania oprogramowania będzie TYLKO poprzez subskrypcję.


Firma Autodesk wprowadziła wynajem oprogramowania w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie klientów. Wraz z wprowadzeniem wynajmu oprogramowania klienci uzyskują bardziej różnorodne możliwości korzystania z oprogramowania firmy Autodesk.

wynajem-desktop-subscription

desktop DESKTOP SUBSCRIPTION – licencja czasowa

  • Wynajem oprogramowania: stacjonarny program z licencją czasową
  • Możliwe okresy wynajmu 1, 3 miesiąc lub 1, 2, 3 lata

Zalety:

  • Pełna funkcjnalność licencji stacjonarnej
  • Praca na najbardziej aktualnych wersjach
  • Elastyczne licencjonowanie z możliwością rozbudowy o kolejne stanowiska
  • Praca w poprzednich wersjach
  • Dostęp do usług w chmurze
  • Dostęp do dodatkowych usług i narzędzi
  • Płacisz tylko wtedy gdy korzystasz

Odwiedź kolejne zakładki by dowiedzić się więcej!


Pozostałe rodzaje subskrypcji Autodesk:

cloud CLOUD SERVICE SUBSCRIPTION – przetwarzanie w chmurze

  • Dostęp do mocy obliczeniowej, przechowywania i dzielenia danych
  • Praca przez Internet
  • Produkty np. Fusion 360, Configurator 360, ReCap 360, …

Zalety:

  • Oferuje duże moce obliczeniowe
  • Szybsza realizacja zadań wymagających długotrwałych obliczeń
  • Samoczynna aktualizacja oprogramowania
  • Dostęp do usług i danych bez względu na lokalizację
  • Praca grupowa i udostępnianie danych
  • Niskie koszty początkowe
maintence MAINTENANCE SUBSCRIPTION – abonament do licencji wieczystej

  • Do licencji wieczystych oprogramowania
  • Najczęściej spotykane rozwiązanie
  • Możliwość odnowienia na 1, 2, 3 lata

Zalety:

  • Praca w poprzednich wersjach
  • Rozszerza zakres użycia licencji
  • Dostęp do dodatkowych usług
  • Praca w najnowszych wersjach
  • Elastyczne licencjonowanie
  • Dostęp do usług w chmurze

Zrozumieć Autodesk Subscription:

zrozumieć Autodesk Subscribtion


Skontaktuj się z nami

Nasi konsultanci zaproponują optymalną ofertę cenową. Można się z nami skontaktować na kilka różnych sposobów:

  • Rozmowa przez czat (prawy dolny róg strony, w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Telefon: 71 347 10 41 (w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Formularz kontaktowy (po prawej stronie)
  • Mail na adres: pccpolska@pccpolska.pl


Dlaczego warto?

W ciągu ponad 12 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Gold  Partner Autodesk jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.

Korzyści jakie daje wynajem oprogramowania Autodesk


Subskrypcja Desktop Subscription zapewnia dostęp do pełnej wersji oprogramowania firmy Autodesk, którą można uzyskać również z licencją bezterminową, ale w ramach elastycznego planu, w ramach którego opłaty są uiszczane na bieżąco. Dzięki temu zarządzanie budżetem jest łatwiejsze.



Klienci, którzy wynajmują oprogramowanie, uzyskują podobne dodatkowe korzyści, jak klienci, którzy kupili oprogramowanie w licencji bezterminowej wraz z Subskrypcją Autodesk. Korzyści dodatkowe obejmują podstawową pomoc techniczną, dostęp do najnowszego oprogramowania i rozszerzeń produktu oraz – w przypadku większości produktów – dostęp do wybranych usług w chmurze jakie daje Autodesk® 360.

oszczednosci

Niższe koszty początkowe

Wynajem oprogramowania pozwala nowym firmom z małym budżetem na korzystanie z oprogramowania Autodesk już na starcie. Opcja ta jest najbardziej korzystna dla freelancerów, młodych firm, osób dopiero zakładających działalność gospodarczą i mikroprzedsiębiorstw, których nie stać na zakup licencji dożywotniej. W niektórych przypadkach koszty wynajmu mogą być zaliczone w koszty prowadzenia działalności, bez potrzeby wielomiesięcznej amortyzacji zakupu oprogramowania.

 skalowalnosc

Elastyczność i skalowalność

Wynajem umożliwia korzystanie z licencji tylko na czas realizacji danego projektu, a także na szybkie zwiększanie lub zmniejszanie liczby stanowisk w zależności od wymagań projektu, oraz potrzeb kadrowych (konsultanci, stażyści, pracownicy na pół etatu).

narzedzia

Dostęp do najnowszych narzędzi

Tak jak w przypadku osób kupujących licencję dożywotnią z usługą subskrypcji Autodesk, klienci korzystający z wynajmu oprogramowania mają automatyczny dostęp do najbardziej aktualnych wersji oprogramowania, wybranych usług w chmurze, oraz ich rozszerzeń.

ryzyko

Redukcja ryzyka

Wszystkie powyższe korzyści z wynajmu oprogramowania Autodesk umożliwiają klientowi zmniejszenie ryzyka związanego z inwestycją w momencie rozpoczynania działalności. Wynajem oprogramowania Autodesk pozwala klientom samodzielnie oszacować przyszły budżet, przedłużyć czas trwania najmu licencji lub zakończyć korzystanie z oprogramowania z ostatnim dniem ważności licencji.

    Nie lubisz długich zobowiązań?                          Chcesz być bardziej elastyczny?                      Potrzebujesz właściwych narzędzi?
                               

Skontaktuj się z nami

Różnice między abonamentami

desktop-subscription-banner-lockup-323x62cloud-subscription-banner-lockup-355x64maintenance-subscription-banner-lockup-342x63
Typ
Terminowa TerminowaAbonament do licencji wieczystej
Opcje odnowienia1,3 msc, 1 rok, 2 lub 3 lata1,3 msc, 1 rok, 2 lub 3 lata1 rok, 2 lub 3 lata
Używania w innych krajachCały świat Cały światUżywanie poza krajem zakupu przez 90 dni
Licencja domowa Home UseInstalacja i używanie w wielu lokalizacjach. Wymagane konto – Named User. Uruchomienie po zalogowaniu.Dostęp do usług i danych bez względu na lokalizację.Jedna licencja w dwóch lokalizacjach wymaga aktywacji
Używanie poprzednich wersji2015* Nie dotyczy2013, 2014, 2015

* Sprawdź dostępne wersje

Skontaktuj się z nami

Przewodnik kupującego

AUT1826.3 GFP INFOGRA#6413AA


Można się z nami skontaktować na kilka różnych sposobów:

  • Rozmowa przez czat (prawy dolny róg strony, w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Telefon: 71 347 10 41 (w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Formularz kontaktowy (po prawej stronie)
  • Mail na adres: pccpolska@pccpolska.pl


Dlaczego warto?

W ciągu ponad 12 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.


Skontaktuj się z nami

Pytania i odpowiedzi


Prezentujemy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące wynajmu oprogramowania Autodesk (Desktop Subscription). Jeśli mają Państwo dodatkowe pytanie – zachęcamy do korzystania z formularza zapytania. Nasi eksperci są do Państwa dyspozycji.


1. Informacje ogólne

1.1. Planowane zmiany
Od 31 stycznia 2016r. Autodesk wyłącza ze sprzedaży nowe licencje wieczyste na większość pojedynczych produktów (pakiety pozostają bez zmian). Będą one dostępne w ramach Desktop Subscription w planach wieloletnich,  rocznych, kwartalnych oraz miesięcznych. Aktywne subskrypcje (Maintenance Subscription) dla wcześniej zakupionych licencji wieczystych będzie można dalej odnawiać.
1.2. Jakich produktów dotyczą zmiany, które zostaną wprowadzone 31 stycznia 2016r.?

Autodesk planuje do 31 stycznia 2016r. zakończyć sprzedaż nowych licencji wieczystych na większość pojedynczych programów Autodesk we wszystkich krajach na świecie. Dotyczy to produktów :

Autodesk 3ds MaxAutodesk AutoCAD Revit LT SuiteAutodesk Motion Builder
Autodesk 3ds Max with SoftimageAutodesk AutoCAD Utility DesignAutodesk Mudbox
Autodesk AutoCADAutodesk AutoCAD Civil 3DAutodesk Navisworks Simulate
Autodesk AutoCAD for MACAutodesk Fabrication CADmepAutodesk Navisworks Manage
Autodesk AutoCAD ArchitectureAutodesk Fabrication CAMductAutodesk Point Layout
Autodesk AutoCAD Inventor LT SuiteAutodesk Fabrication ESTmepAutodesk revit Architecture
Autodesk AutoCAD LTHSMWorks PremiumAutodesk Revit LT
Autodesk AutoCAD LT for MACHSM Works ProfessionalAutodesk Revit MEP
Autodesk AutoCAD Civil SuiteAutodesk Inventor HSMAutodesk Revit Structure
Autodesk AutoCAD ElectricalAutodesk Inventotr HSM ProAutodesk River and Flood Analysis
Autodesk AutoCAD Map 3DAutodesk InventorAutodesk Showcase
Autodesk AutoCAD MechanicalAutodesk inventor LTAutodesk Structural Bridge Design
Autodesk AutoCAD MEPAutodesk Inventor ProfessionalAutodesk Vehicle TRacking
Autodesk AutoCAD P&IDAutodesk Maya 
Autodesk AutoCAD Plant 3DAutodesk Maya LT 
Autodesk AutoCAD Raster DesignAutodesk Maya with Softimage 
1.3. Kogo dotyczą wprowadzone zmiany?
Każda firma lub osoba indywidualna, która po 31 stycznia 2016r. będzie chciała zamówić nowe licencje na oprogramowanie z listy przedstawionej w pyt. 1.2, będzie mogła jedynie wynająć Desktop Subscription.
Autodesk planuje także wprowadzenie wynajmu oprogramowania w formie „subskrypcji sieciowej”. Klienci z aktywnymi subskrypcjami (Maintenance Subscription) w rozdziale 3 znajdą szczegółowe informacje na temat licencji, zalet oraz opcji zakupu.
1.4. Czy z dniem 31 stycznia 2016r. Autodesk zakończy sprzedaż nowych licencji wieczystych na produkty, których nie ma w powyższej liście?

Po 31 stycznia 2016r. nadal będą dostępne licencje wieczyste na wybrane (pojedyncze) programy i na większość pakietów. Autodesk informuje na bieżąco o zmianach sposobu licencjonowania. Po 31 stycznia 2016r. planowana jest sprzedaż licencji wieczystych poniższych produktów:

Pakiety Design oraz Creation SuiteMoldflow DesignVRED Design
Advanced ConcreteMoldflow InsightVRED Presenter
Advanced SteelMoldflow SynergyVRED Professional
AutoCAD with Advanced SteelMoldflow AdvisorVRED Render Node
Autodesk Alias AutoStudioNastranVRED Server
Autodesk Alias ConceptNastran in-CADHelius Composite
Autodesk Alias DesignVault OfficeHelius PFA
Autodesk Alias SpeedFormVault WorkgroupAutodesk CFD
Autodesk Alias SurfaceVault ProfessionalStudiowall
1.5. Dlaczego Autodesk kończy sprzedaż niektórych licencji wieczystych?
Zmiana ta jest kontynuacją przejścia Autodesk na model subskrypcyjny, który zapewnia klientom niższą cenę początkową, większy wybór narzędzi i możliwość ponoszenia kosztów wtedy, gdy rzeczywiście jest potrzeba korzystania z produktów.
Stopniowo wycofując się ze sprzedaży licencji wieczystych, Autodesk planuje dalsze doskonalenie oraz rozwijanie produktów dostępnych w ramach Desktop Subscription. Będą one bardziej zintegrowane z usługami w chmurze, dostępne z poziomu różnych urządzeń w dowolnym czasie oraz łatwiejsze do wdrożenia i zarządzania. 
1.6. Czy zmiana dotyczy już posiadanego oprogramowania na licencji wieczystej?
Jeśli klient ma już licencję wieczystą zakupioną w dowolnym czasie przed 31 stycznia 2016r., nie straci praw do jej użytkowania. Zachowa licencję wieczystą na dane oprogramowanie i będzie mógł dalej z niego korzystać zgodnie z umową.

Klienci posiadający aktywną subskrypcję Maintenance Subscription  po 31 stycznia 2016r. będą mogli odnowić ją na kolejne lata i zachowają wynikające z niej korzyści. Dodatkowo Autodesk planuje wprowadzenie wynajmu oprogramowania w formie „subskrypcji sieciowej”, dla klientów którzy już posiadają licencje wieczyste sieciowe.
1.7. W jaki sposób Autodesk ułatwi klientom przejście na nowy model?
Autodesk ułatwia swoim klientom płynne przejście na Desktop Subscription w następujący sposób:
·    Informuje o zmianach z rocznym wyprzedzeniem, aby można było ocenić dostępne opcja i zaplanować dalsze działania
·    Umożliwia posiadaczom Maintenance Subscription dalsze odnawianie subskrypcji oraz zapewnia dostęp do korzyści jakie ona zapewnia
·    Udostępnia portal Autodesk Account – jedno miejsce do zarządzania wszystkimi produktami, subskrypcjami oraz usługami
·    Umożliwia ustalenie ceny subskrypcji na wybranym poziomie dzięki wprowadzeniu wieloletniego wynajmu Desktop Subscription
·    W dalszym ciągu oferuje pakiety Autodesk Design i Creation w ramach licencji wieczystej.
1.8. Czy wprowadzono jakiekolwiek zmiany w Cloud Service Subscription?
Zmiany nie dotyczą osobno dostępnych Cloud Service Subscription, np. subskrypcji oprogramowania BIM 360, PLM 360 czy Fusion 360. Usługi w chmurze świadczone w ramach Maintenance Subscription i Desktop Subscription w dalszym ciągu będą oferowane na tych samych zasadach.

2. Desktop Subscription

2.1. Czym jest Desktop Subscription? Czy w Desktop Subscription dane i aplikacje są przechowywane w chmurze?
Desktop Subscription jest opcją wynajmu oprogramowania, która zapewnia dostęp do pełnej wersji oprogramowania Autodesk na określony czas (miesiąc, kwartał, rok, dwa oraz trzy lata). Desktop Subscription zapewnia korzyści, takie jak podstawowa pomoc techniczna, dostęp do najnowszego oprogramowania i udoskonaleń produktów, a w niektórych przypadkach – do wybranych usług w chmurze. Oprogramowanie dostarczone w ramach wynajmu Desktop Subscription oraz powiązane z nim dane użytkowników nadal zapisywane są na komputerze lokalnym, a korzystanie z usług Autodesk w chmurze jest opcjonalne.
2.2. Jakie są najważniejsze opcje/korzyści licencji Desktop Subcription?
W ramach Desktop Subscription posiadacze licencji mają zagwarantowane prawo do użytkowania oprogramowania przez określony czas z możliwością przedłużenia wynajmu. Klienci korzystający z Desktop Subscription, otrzymują dodatkowe korzyści: podstawowa pomoc techniczna (z możliwością jej rozszerzenia), dostęp do najnowszego oprogramowania i udoskonaleń produktów, jak również do wybranych usług w chmurze.
2.3. Obecnie nie wszystkie produkty Autodesk są dostępne w ramach Desktop Subscription. Jaki jest harmonogram udostępniania kolejnych produktów?
Autodesk planuje sukcesywne wprowadzanie możliwości wynajmu kolejnych programów.
2.4. Obecnie korzystam z udostępnionych licencji wieczystych w sieci. Czy będzie można utrzymać lub zakupić nowe licencje sieciowe?
Po 31 stycznia 2016r. klienci, którzy posiadają licencje wieczyste sieciowe na pojedyncze produkty, mogą potrzebować dodatkowych licencji sieciowych. Autodesk planuje wprowadzenie wynajem oprogramowania w formie „subskrypcji sieciowej”.
2.5. Czym dokładnie będzie „subskrypcja sieciowa”? Kiedy będzie udostępniona?
Subskrypcja sieciowa” przypomina wieczystą licencję sieciową, z jedną główną różnicą: czas korzystania z wieczystej licencji sieciowej po aktywacji jest nieograniczony, natomiast „subskrypcja sieciowa” jest dostępna tylko przez pewien czas (np. jeden rok), chyba że zostanie odnowiona. „Subskrypcje sieciowe” powinny działać z istniejącymi wieczystymi licencjami sieciowymi należącymi do klienta i umożliwiać bezproblemowe udostępnianie. Planowane rozpoczęcie wynajmu subskrypcji sieciowej będzie udostępnione przed 31 stycznia 2016r.
2.6 Czy wynajęta licencja daje prawo do korzystania z poprzednich wersji?
Tak. Klienci z aktywnym wynajmem kwartalnym, rocznym lub wieloletnim są uprawnieni do pobierania i korzystania z poprzednich wersji oprogramowania Autodesk [opcjonalnie od 1 do 3 wersji wstecz].

3. Maintenance Subscription

3.1. Jakie zmiany dotyczą aktualnych posiadaczy Maintenance Subscription?
Obecni posiadacze Maintenance Subscription dalej będą mogli korzystać z jej zalet, jeśli tylko będą ją odnawiać na kolejne lata. Autodesk nie planuje zakończenia sprzedaży odnowień Maintenance Subscription.
UWAGA: Aby dalej odnawiać produkty wymienione w pkt 1.4, w dniu 31 stycznia 2016r. należy mieć aktywną subskrypcję.
3.2. Co się stanie po wygaśnięciu Maintenance Subscription?
Po wygaśnięciu kontraktu subskrypcyjnego (Maintenance Subscription) dostęp do najnowszej wersji oprogramowania i dodatkowych usług będzie możliwy tylko poprzez wynajem nowego oprogramowania w formie Desktop Subscription.
3.3 Czy klienci będą mogli zamienić posiadaną licencję wieczystą na inne oprogramowanie Autodesk („crossgrade”)?
Po 31 stycznia 2016r. klienci z aktywnymi Maintenance Subscription będą mogli wykupić „crossgrade” z bieżącego produktu na inny, na który licencje wieczyste będą nadal oferowane w sprzedaży (zgodnie z obowiązującymi zasadami sprzedaży).
3.4. Jak długo obecni posiadacze Maintenance Subscription będą mogli z niej korzystać?
Autodesk ogłosił plany zakończenia sprzedaży nowych licencji wieczystych, ale nie przestanie oferować Maintenance Subscription. Klienci, którzy mają aktywne Maintenance Subscription, w przyszłości będą mogli odnawiać kontrakty na kolejne lata.
3.5. Co się stanie, jeśli posiadacz licencji wieczystej zrezygnuje z Maintenance Subscription?
Po wygaśnięciu Maintenance Subscription klienci dalej będą mogli w dalszym ciągu używać licencji wieczystych. Tracą oni jednak dodatkowe korzyści, takie jak aktualizacje, pomoc techniczna do produktu, elastyczne prawa licencjonowania oraz usługi w chmurze.
3.6. Czy po 1 lutego 2016 będą dostępne wieloletnie Maintenance Subscription?
Autodesk dalej będzie udostępniać wieloletnie Maintenance Subscription, aby klienci, którzy zakupili licencje wieczyste, w dalszym ciągu mogli korzystać z najnowszego oprogramowania. Dodatkową zaletą jest niezmienność ceny przez cały czas obowiązywania umowy.

4. Pytania ogólne

4.1. Jak ta zmiana wpłynie na klientów, którzy nie mogą korzystać z dostaw elektronicznych lub oprogramowania w sieci WEB?
Autodesk przygotowuje rozwiązania, które ułatwią przejście na modele oparte na subskrypcji. W okresie przejściowym, razem z partnerami Autodesk będzie współpracował z klientami w taki sposób aby zachodzące zmiany nie ograniczały możliwości kupowania produktów Autodesk ani korzystania z nich. Dla klientów którzy potrzebują oprogramowania, które nie łączy się z Internetem, przygotowywana jest opcja „subskrypcji sieciowej”.
4.2. Jak te zmiany wpłyną na klientów z instytucji edukacyjnych?
Zakończenie sprzedaży licencji wieczystych nie wpłynie na klientów z instytucji edukacyjnych. Więcej na temat licencji dla instytucji akademickich, uczniów studentów oraz nauczycieli na naszej stronie: http://www.pccpolska.pl/oprogramowanie-autodesk/edukacja/ 
4.3. Czy jest to zmiana globalna?
Tak, wyłączenie ze sprzedaży licencji wieczystych na większość indywidualnych produktów (nie na pakiety) nastąpi na całym świecie z dniem 31 stycznia 2016 roku. 

5. Instalacja i rozpoczęcie korzystania z wynajętego oprogramowania

5.1. Jak zacząć pracę z wynajętym oprogramowaniem?
1.  Klient otrzymuje powitalny mail z linkiem do pobrania oprogramowania.
2. Do pierwszego logowania konieczne jest połączenie z Internetem.
3. Klient otrzymuje indywidualne konto na portalu Autodesk dzięki, któremu może zarządzać użytkownikami i usługami.
4. Oprogramowanie będzie pracować offline do 14 dni, po których użytkownik musi połączyć się z Internetem.
5. Po 7 dniach offline, użytkownik otrzyma przypomnienie o konieczności połączenia z Internetem.
5.2. Co to jest wskazany użytkownik Autodesk?
Firma Autodesk opracowała system oparty na identyfikacji tożsamości, który zachowuje powiązanie pomiędzy identyfikatorem użytkownika (Autodesk ID) a produktami licencjonowanymi przez Autodesk (np. wynajmem oprogramowania lub usługami w chmurze). W przypadku wynajmu oprogramowania, pomiędzy użytkownikiem a licencją istnieje związek 1 na 1. Użytkownicy nie powinni udostępniać swoich identyfikatorów Autodesk. Wiele firm produkujących oprogramowanie stosuje podobny model wskazanego użytkownika.
5.3. Czy wynajęte oprogramowanie musi być połączone z Internetem?
Wynajęte oprogramowanie będzie działać w trybie offline do 14 dni – po tym okresie trzeba połączyć się z Internetem, aby nadal korzystać z programu. Po 7 dniach korzystania z programu w trybie offline, otrzymasz przypomnienie, by połączyć się z Internetem. Połączenie internetowe jest konieczne, aby uzyskać dostęp do usług w chmurze.
5.4. Czy wynajęte oprogramowanie znajduje się w chmurze czy na komputerze użytkownika?
Wynajęte oprogramowanie instalowane jest na komputerze użytkownika, w taki sam sposób, jak programy na tradycyjnej licencji bezterminowej. Nie jest ono hostowane – tzn. że nie jest uruchamiane na komputerach w chmurze, ani zdalnie tylko lokalnie. Podobnie jak ich odpowiedniki na licencji bezterminowej, wiele wynajętych licencji oprogramowania obejmuje dostęp do usług w chmurze, które nie są instalowane na komputerze użytkownika (na przykład renderowanie).
5.5. Gdzie przechowywane są pliki stworzone przy pomocy wynajętego oprogramowania?
Pliki i projekty zapisane z poziomu wynajętego oprogramowania zapisywane są na komputerze użytkownika. Użytkownik zachowuje te pliki, jednak, aby je otworzyć i edytować musi posiadać aktywną licencję na oprogramowanie – wynajętą lub bezterminową. Pomiędzy plikami stworzonymi w programie wynajętym a plikami stworzonymi w programie na licencji bezterminowej nie ma żadnej różnicy. Są one ze sobą w 100% kompatybilne.

6. Zarządzanie użytkownikami

6.1. W przypadku wynajmu więcej niż jednej licencji oprogramowania lub pakietu, administratorzy mogą zapraszać innych użytkowników. Poprzez stronę „Users” (użytkownicy), administratorzy mogą przyznać innym użytkownikom prawo do pobierania/wykorzystywania produktów i usług, przeglądania i tworzenia zgłoszeń do pomocy technicznej online oraz korzystania z zaawansowanego wsparcia. Użytkowników zaprasza się klikając przycisk „add user” (dodaj użytkownika) – automatycznie zostaną utworzone dla nich konta Autodesk, jeśli jeszcze ich nie posiadają. Opcja dodawania masowego pozwala dodać do 50 użytkowników (metodą kopiuj i wklej) – należy pamiętać o określonym formatowaniu (imię, nazwisko i adres e-mail).

7. Licencjonowanie

7.1. Na jakim terytorium można korzystać z wynajętego oprogramowania?
Jeśli wynajmujesz oprogramowanie w swoim kraju, masz prawo do korzystania z niego na całym świecie. Jeśli dokonujesz zakupu poza granicami swojego kraju, lub znajdujesz się w kraju wykluczonym, możesz korzystać z wynajętego oprogramowania tylko w kraju zakupu. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w opisie warunków korzystania z planów dzierżawy oprogramowania.
7.2. Czy wynajęta licencja daje prawo do korzystania z poprzednich wersji?
Tak. Klienci z aktywnym wynajmem kwartalnym, rocznym lub wieloletnim są uprawnieni do pobierania i korzystania z poprzednich wersji oprogramowania Autodesk (opcjonalnie od 1 do 3 wersji wstecz).
7.3. Czy można przypisać cały, pracujący w różnych miejscach świata zespół do jednej wynajętej licencji, zakupionej w USA?
Nie. Plan wynajem licencji musi być zakupiony w kraju zamieszkania i tylko użytkownicy, którzy mieszkają w tym kraju mogą być przypisani do umowy, jako wskazani użytkownicy.
7.4. Czy można przekształcić posiadaną licencję bezterminową w licencję wynajętą?
Nie, nie można przekształcić licencji bezterminowej w wynajętą. Nie można również przekształcić wynajętej w licencję bezterminową.
7.5. Czy istnieje wynajem licencji sieciowych?
Nie. Oferta subskrypcji sieciowych jest obecnie planowana. Użytkownicy, którzy mają wieczyste licencje sieciowe na pojedyncze produkty, mogą potrzebować dodatkowych licencji sieciowych. W związku z tym planowana jest opcja wynajmu licencji na pojedyncze produkty w subskrypcji sieciowej. Subskrypcje sieciowe będą udostępnione posiadaczom Maintenance Subscription wykupionych dla licencji wieczystych.Licencje wynajęte są licencjami dla wskazanego użytkownika. Licencja taka może być używana przez jednego użytkownika końcowego, który ma dostęp do dzierżawionego oprogramowania za pośrednictwem swojego indywidualnego identyfikatora Autodesk ID.
*Powyższe zagadnienia zostały opracowane w oparciu o informacje udostępnione przez Autodesk w dniu 01.06.2015r. i mogą ulec zmianie.

Skontaktuj się z nami

Zapraszamy do kontaktu


Jeśli masz więcej pytań o wynajem oprogramowania lub dobór oprogramowania do swojego trybu pracy skontaktuj się z PCC Polska. Nasi konsultanci doradzą odpowiednie rozwiązanie i zaproponują optymalną ofertę cenową.


Można się z nami skontaktować na kilka różnych sposobów:

  • Rozmowa przez czat (prawy dolny róg strony, w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Telefon: 71 347 10 41 (w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Formularz kontaktowy (po prawej stronie)
  • Mail na adres: pccpolska@pccpolska.pl


Dlaczego warto?

W ciągu ponad 12 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.


Skontaktuj się z nami


Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.



Promocje

Subskrypcja - abonament na korzystanie, 3.9 out of 5 based on 7 ratings

Copyright 2015-2016 PCC Polska. Wszystkie prawa zastrzeżone.