Dostępna jest już najnowsza darmowa aktualizacja do V-Ray dla 3ds Max
V-Ray 3.2 jest w pełni kompatybilny z 3ds Max 2016 i VR-Cameras
VR-Cameras – dwa nowe typy kamer stereo VR dają możliwość sferycznych map obrazów stereo. Pozwala to projektantom na możliwość zapisu scen V-Ray do popularnych formatów, takich jak Oculus Rift VR i Samsung Bieg VR.
V-Ray RT GPU – poprawa nowych funkcji i ulepszeń prędkości w próbkowaniu QMC.
Licencjonowane przez firmę NVIDIA, QMC zapewnia ogólną poprawę szybkości i usuwa szybciej szumy niż przy pomocy CUDA.
Dodatkowo, V-Ray RT GPU obsługuje teraz:
• Pojemność
• Pasma anizatropowe
• Kompozycja mapy
• Krzywe wyjściowe
• Tekstury
• Wsparcie UDIM (MARI)
Volume rendering
• Nowy V-Ray Volume Grid wspomaga obsługę siatki objętości w OpenVDB, Field3D i Phoenix FD. Pozwala to użytkownikom na importowanie danych z popularnych aplikacji, takich jak Houdini i FumeFX.
• Daje możliwość dodania lub usuwania rozproszonych renderowanych węzłów w powietrzu
Globalny Oświetlenie
• Algorytm rafinowany Cache usuwa nieszczelności światła i poprawia animację
Geometria
• Nowe typy podglądów dla obiektów proxy – zawiera siatki uproszczone dla zoptymalizowanego wyświetlania proxy
• Szybszy rendering włosów i futer
• wsparcie Intel Embree dla 3ds Max Hair & Fur oraz V-Ray Fur
3ds Max 2016
• Pełne wsparcie dla nowej Physical Camera – opracowany wspólnie z zespołem 3ds Max
• Wsparcie dla nowej Physical Camera Exposure Control
• V-Ray Lens Analysis Utility dodaje wsparcie dla 3ds Max Physical Camera