Autodesk Vault

Branża mechaniczna

Najlepszy program do zarządzania projektami CAD


Vault_page

Oprogramowanie do zarządzania danymi Autodesk Vault ułatwia zespołom projektowym i inżynieryjnym organizowanie danych oraz zarządzanie nimi, a także pozwala śledzić procesy ich tworzenia, symulowania oraz dokumentowania.

Funkcje zarządzania zmianami pozwalają lepiej kontrolować dane projektowe i rewizje, a szybkie odnajdywanie danych w celu ich późniejszego użycia pozwala łatwo zarządzać danymi projektowymi i inżynieryjnymi.



Ścisła integracja oprogramowania Autodesk Vault z aplikacjami Autodesk umożliwia producentom, inżynierom, architektom oraz zespołom budowlanym poprawienie wydajności współpracy i dotrzymanie rygorystycznych terminów.

Zobacz prezentację Power Point


zobaczFilm_Vault

Integracja z narzędziami projektowymi CAD

Zarządzaj danymi powiązanymi z modelem cyfrowym przez cały cykl rozwojowy projektu.

 

 


zobaczFilm_Vault_wspolpracaProjektowanie współbieżne

Wielu użytkowników może pracować nad tym samym projektem bez wzajemnego nadpisywania danych.

 

 


zobaczFilm_Vault_dataReusePonowne wykorzystanie danych

Wyszukuj, organizuj, kopiuj i ponownie wykorzystuj dane, aby oszczędzić czas, który możesz wykorzystać do tworzenia jeszcze bardziej nowatorskich produktów.

 

 


zobaczFilm_rewizjaZarządzanie rewizjami

Udostępniaj i śledź pliki w bezpieczny sposób w czasie całego projektu, aby zmniejszyć możliwość wystąpienia błędów.

 

 


vault_skalowalnoscSkalowane rozwiązanie do wielu lokalizacji

Synchronizuj dane projektowe w rozproszonych grupach roboczych dzięki funkcjom obsługującym wiele lokalizacji.

 

 


Skontaktuj się z nami

 

Rodzina produktów Vault


Vault_page

Oprogramowanie Autodesk Vault występuje w trzech wersjach. Jest skalowalnym rozwiązaniem umożliwiającym dobranie odpowiedniej wersji w zależności od wymagań użytkownika i wielkości przedsiębiorstwa.


Autodesk VAULT Basic

Pozwala na organizacje pracy w grupie roboczej. Zwiększa efektywność pracy, porządkuje i archiwizuje dokumentacje projektową. Ułatwia dostęp do danych projektowych w grupach roboczych. Program dostępny tylko wraz z oprogramowaniem Autodesk: Inventor, AutoCAD Mechanical, AutoCAD Electrical, Autodesk Simulation, pakiety Product Design Suite, Factory Design Suite.


Autodesk VAULT Workgroups

Zawiera wszystkie funkcje Vault Basic, zapewnia wydajną pracę i skrócenie czasu trwania cyklu projektowego, upraszcza proces tworzenia i dzielenia się informacjami w całej grupie roboczej. Automatyzuje żmudne czynności i pozwala na zaawansowaną kontrole dostępu do danych.


Autodesk VAULT Professional

Zawiera wszystkie funkcje Vault Workgroup uzupełnione o narzędzia umożliwiające obieg pracy w grupie roboczej, zlecenia zmian, zarządzanie zestawieniami materiałowymi oraz wymiany danych z innymi systemami biznesowymi klasy ERP.



Skontaktuj się z nami

Autodesk Vault 2015 – porównanie produktów


Vault_page


Cecha Vault Vault Workgroup Vault Professional
Narzędzia do zarządzania plikami
Interaktywny podgląd plików
Szybkie wyszukiwanie
Integracja z programami CAD firmy Autodesk
Narzędzia umożliwiające ponowne wykorzystanie projektów
Zarządzanie dokumentami Microsoft Office
Drukowanie wsadowe
Automatyczne schematy nazewnictwa plików
Dostęp dla użytkowników nieposiadających CAD
Kontrola dostępu do plików i folderów
Replikacja danych między oddziałami firmy
Podgląd i wydruk plików z poziomu przeglądarki
Graficzne raporty
Publikowanie plików DWF z wykorzystaniem serwera zadań
Zarządzanie zestawieniami materiałowymi
Zarządzanie zleceniami zmian
Współpraca z systemami ERP
Znaczniki, komentarze i znaki wodne w plikach wizualizacji


Skontaktuj się z nami

Autodesk Vault 2015 – wymagania


Vault_page


Dla 32-Bit Autodesk Data Management Server 2013

Microsoft Windows 2003 Server Standard lub Enterprise edition operating system (SP2)
Microsoft Windows 2003 Server R2 Standard lub Enterprise edition (SP2)
Microsoft Windows 2003 Small Business Server Standard lub Premium edition (SP2)
Microsoft Windows 2003 Small Business Server R2 Standard lub Premium edition (SP2)
Microsoft Windows 2008 Server Standard lub Enterprise edition (SP2)
Microsoft Windows 2008 Small Business Server Standard lub Premium edition
Microsoft Windows XP Professional edition operating system (SP3)*
Microsoft Windows 7 Business, Professional, Ultimate, lub Enterprise* edition (SP1)*


Dla 64-Bit Autodesk Data Management Server 2013

Microsoft Windows 2003 Server Standard lub Enterprise (SP2)
Microsoft Windows 2003 Server R2 Standard lub Enterprise (SP2)
Microsoft Windows 2008 Server Standard lub Enterprise (SP2)
Microsoft Windows 2008 Server R2 Standard lub Enterprise (SP1)
Microsoft Windows 2008 Small Business Server Standard lub Premium
Microsoft Windows 2011 Small Business Server Essentials and Standard
Microsoft XP Professional (SP2)*
Microsoft Windows Vista Business, Ultimate, lub Enterprise (SP2)*
Microsoft Windows 7 Business, Professional, Ultimate, lub Enterprise (SP1)*


Wymagania Autodesk Data Management Server

Pojedynczy serwer

Microsoft SQL Server 2008 Express, Workgroup, Standard lub Enterprise edition (32-bit lub 64-bit, SP2 lub SP3)
Microsoft SQL Server 2008 R2 Express, Standard, lub Enterprise edition (32-bit lub 64-bit, SP1)
Procesor Intel® Pentium® 4 lub AMD ® Athlon™, 2 GHz lub szybszy (Intel Pentium 4 lub AMD 64-bit dual-core procesor, 3 GHz lub szybszy
1 GB RAM (4 GB rekomendowane)
100 GB miejsca na dysku (200 GB rekomendowane)

Wymagania do replikacji serwerów

Microsoft SQL Server 2008 Standard lub Enterprise edition (32-bit lub 64-bit, SP2 lub SP3)
Microsoft SQL Server 2008 R2 Standard & Enterprise Edition (32-bit lub 64-bit, SP1)
Intel Pentium 4 lub AMD Athlon Procesor, 3 GHz lub szybszy (Intel Pentium 4 lub AMD 64-bit dual-core procesor, 3 GHz lub szybszy)
Remote Site for Multisite Replication-ADMS Installation
2 GB RAM (3 GB rekomendowane)
150 GB miejsca (300 GB rekomendowanego)
Full Replication-ADMS and SQL Installation
4 GB RAM (8 GB rekomendowane)
300 GB miejsca (500 GB rekomendowane)


Dla 32-Bit Autodesk Vault Client 2013

Microsoft Windows XP Home lub Professional edition (SP3) lub Microsoft Windows 7 Home, Business, Professional, Ultimate, lub Enterprise edition (SP1)


For 64-Bit Autodesk Vault Client 2013

Microsoft Windows XP Professional edition (SP3) lub Microsoft Windows 7 Home, Business, Professional, Ultimate, lub Enterprise edition (SP1)


Wymagania dla dodatkowego klienta Autodesk Vault

Procesor Intel Pentium 4 lub AMD Athlon™, 1.6 GHz lub lepszy
1 GB RAM i więcej
1 GB miejsca na dysku
Dla dodatku Vautl For Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word): Microsoft Office 2003 (SP3) lub 2007 (SP2), Office 2010 (32-bit lub 64-bit, SP1)
Dla Microsoft Outlook Add-In: Microsoft Office Outlook 2007 (SP2), Outlook 2010 (32-bit lub 64-bit, SP1)
Przeglądarki internetowe: Microsoft Internet Explorer 8 lub Mozilla Firefox 6, Apple Safari 4 lub 5, Google Chrome 13


Skontaktuj się z nami

Autodesk Vault – pierwszy projekt (wersja 3 i 4)


Vault_page

Zachęcamy Państwa do pobrania materiałów umożliwiających naukę posługiwania się oprogramowaniem Autodesk Vault. Materiały zawierają pliki projektów i broszury szkoleniowe wyjaśniające krok po kroku sposób pracy w programie.


Projekt zawiera:

  •  omówienie różnych aspektów i funkcjonalności programu Autodesk Vault pod kątem zarządzania danymi, zarządzanie danymi podczas pracy w toku, uprawnień użytkowników i administrowanie danymi
  •  sposób organizowania i współdzielenia plików w grupie projektowej oraz przenoszenia istniejących projektów Autodesk Inventor do Autodesk Vault
  •  wyszukiwanie danych projektowych
  •  wykorzystanie istniejących plików danych części i zespołów
  •  zmianę nazwy plików przy wykorzystaniu w innym projekcie
  •  śledzenie i zarządzanie wersjami projektu
  •  instrukcje instalacji i konfiguracji Autodesk Vault
  •  omówienie zarządzanie dokumentacją i projektami w środowisku Windows, Autodesk Inventor, AutoCAD Mechanical
  •  pliki projektu oraz instrukcje w pdf

Opis i instrukcje: wersja 3 – PL, wersja 4 – EN.

Pobierz projekt


Skontaktuj się z nami

Dlaczego warto zamówić subskrypcję?


subskr_prds

Rekomendujemy zakup subskrypcji do tego oprogramowania. Poniżej prezentujemy atuty takiego rozwiązania.


Zdobądź najnowszą wersję oprogramowania

Gdy w trakcie obowiązywania subskrypcji wydana zostanie nowa wersja oprogramowania, subskrybent otrzyma ją natychmiast. Uzyska on także dostęp do najnowszych dodatków i usprawnień zwiększających funkcjonalność.


Zyskaj dodatkową licencję, by móc pracować także poza biurem

Dzięki dodatkowej licencji Home Use Benefit będzie możliwa praca w dowolnym miejscu. Dodatkowa instalacja i autoryzacja pozwala na korzystanie z oprogramowania w domu i poza biurem.


Korzystaj z nieograniczonej mocy obliczeniowej

Platforma Autodesk 360 to internetowa „chmura”, która znacząco usprawnia pracę dzięki nieograniczonej mocy obliczeniowej. Umożliwia ona pracę z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.


Zaoszczędź do 70% kosztu ewentualnego uaktualnienia (upgrade)

Zakup subskrypcji może być nawet o 70% tańszy niż późniejszy zakup uaktualnienia (upgrade). Przewidywalne koszty i znajomość terminu odnowienia subskrypcji, sprawiają, że jest ona atrakcyjną formą planowania wydatków związanych z oprogramowaniem Autodesk, pozwalającą na wcześniejsze budżetowanie tych wydatków oraz optymalne rozłożenie inwestycji w czasie.


Nie trać czasu na wdrożenia i instalacje

Po otrzymaniu uaktualnienia (upgrade) subskrybent nadal może używać poprzedniej wersji programu. Nie ma konieczności przerywania prac nad projektem, by wdrożyć lub zainstalować najnowszą wersję.


Dopasuj wersję językową do potrzeb zagranicznych kontrahentów

Zmiana wersji językowej to opcja, która idealnie sprawdza się w przypadku współpracy z klientem zagranicznym. Od teraz wszystkie projekty można przedstawić jako zrealizowane w języku kontrahenta. Zdecydowanie podnosi to poziom konkurencyjności na rynkach międzynarodowych.


Skorzystaj z pomocy i wsparcia profesjonalistów

Subskrybent otrzymuje dostęp do internetowego Centrum Subskrypcyjnego, co zapewnia kompleksową obsługę subskrypcji od jej zarejestrowania, przez instalację po jej odnawianie. W przypadku problemów uzyska pomoc i wsparcie techniczne bezpośrednio od konsultantów firmy Autodesk.


Zdobądź dodatkową wiedzę dzięki szkoleniom e-Learning

Istnieje możliwość samodzielnego uzupełnienia wiedzy z zakresu obsługi i funkcji danego produktu. Szkolenia dostępne są w formie krótkich interaktywnych ćwiczeń i symulacji.


Jak zamówić subskrypcję?

Wystarczy skontaktować się z naszym działem sprzedaży. Konsultanci udzielą wszystkich niezbędnych informacji. Więcej informacji prezentujemy na specjalnej stronie Subskrypcja Autodesk »


Dowiedz się więcej na temat subskrypcji

Autodesk Vault 2015 – cena


Vault_page

Cena programu zależy od jego wersji, ilości zamówionych sztuk oraz rabatów, jakie jesteśmy w danym momencie zaoferować. Zachęcamy do kontaktu z nami w tej sprawie.


Nasi konsultanci zaproponują optymalną ofertę cenową. Można się z nami skontaktować na kilka róznych sposobów:

  • Rozmowa przez czat (prawy dolny róg strony, w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Telefon: 71 347 10 41 (w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Formularz kontaktowy (po prawej stronie)
  • Mail na adres: pccpolska@pccpolska.pl


Dlaczego warto?

W ciągu ponad 11 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.


Skontaktuj się z nami


Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.




Promocje

Autodesk Vault, 5.0 out of 5 based on 2 ratings

Copyright 2015-2016 PCC Polska. Wszystkie prawa zastrzeżone.