AutoCAD Revit LT Suite

Branża architektoniczna

W skład pakietu AutoCAD Revit LT Suite 2015 wchodzą dwa programy: AutoCAD LT i Revit LT.


AutoCAD LT

autocad-lt-2014-badge-200pxPrzeznaczone do kreślenia i detalowania oprogramowanie AutoCAD LT wyposażone jest w niezbędne narzędzia usprawniające tworzenie dokumentacji 2D, ułatwiające współpracę i podnoszące wydajność, obsługiwane zarówno przez system operacyjny Windows jak i Mac. 

 

Dowiedz się więcej


Revit LT

 revit-lt-2014-badge-200pxAutodesk Revit LT to intuicyjne oprogramowanie do trójwymiarowego modelowania informacji o budynku (BIM), które umożliwia precyzyjne tworzenie projektów i dokumentacji wyższej jakości. 

 

 

Dowiedz się więcej


Porównanie

Automatyczna aktualizacja dokumentacji we wszystkich widokach po wprowadzeniu zmian w projekcie

Cecha Autodesk Revit LT 2015 AutoCAD LT 2013 2015
Dokumentacja
Tworzenie dokumentacji przy pomocy narzędzi do kreślenia i detalowania 2D
Umieszczanie opisów i wymiarów ułatwiające przekazywanie dodatkowych informacji projektowych
Automatyczne tworzenie zestawień w oparciu o komponenty budowlane
Automatyczne obliczanie i śledzenie ilości materiałów oraz szacowanie kosztów
Modelowanie 3D
Modelowanie architektoniczne przy użyciu wyspecjalizowanych narzędzi do modelowania informacji o budynku, pozwalające konkurencyjnie projektować i tworzyć dokumentację
Wizualizacje i prezentacje
Łatwe generowanie trójwymiarowych widoków ortogonalnych lub perspektywicznych z dowolnego kąta ustawienia modelu, umożliwiające wizualizację przestrzeni
Dostęp do usługi Renderowanie Autodesk 360* umożliwiającej tworzenie sugestywnych, fotorealistycznych renderingów bez konieczności obciążania pamięci komputera
Prezentowanie projektu przy pomocy wirtualnych spacerów i animacji w czasie rzeczywistym
Współpraca
Projektowanie, tworzenie dokumentacji i udostępnianie plików w formacie DWG, ułatwiające współpracę z innymi uczestnikami przedsięwzięcia
Tworzenie odnośników zewnętrznych w rożnych formatach (pliki DWG, pliki graficzne i inne)
Udostępnianie plików Revit uczestnikom przedsięwzięcia korzystającym z oprogramowania Autodesk Revit

Skontaktuj się z nami

Autodesk Revit LT Suite – wymagania sprzętowe i systemowe


Dla 64-bitowej wersji oprogramowania Autodesk Revit LT 2015

WindowsR 7, 64-bitowa wersja Enterprise, Ultimate, Professional lub Home Premium; Windows XP, 64-bitowa wersja Professional (dodatek Sevice Pack 2); Windows XP, wersja Professional lub Home (dodatek Sevice Pack 2 lub nowszy)
Windows Internet ExplorerR, wersja 7.0 lub nowsza
Jedno- lub wielordzeniowy procesor IntelR PentiumR, XeonR lub z serii „i” albo jego odpowiednik fi rmy
AMDR z obsługą SSE2. Zalecany najszybszy procesor, jaki można nabyć.
4 GB pamięci RAM
Monitor o rozdzielczości 1280 x 1024 z obsługą True Color
Karta grafi czna obsługująca kolory 24-bitowe (grafi ka podstawowa)
Karta grafi czna z obsługą DirectXR 10 i z modelem cieniowania Shader Model 3 (grafi ka zaawansowana)
5 GB wolnej przestrzeni na dysku na potrzeby instalacji
Urządzenie zgodne z MS-Mouse lub 3DconnexionR
Pobranie lub instalacja z płyty DVD
Połączenie internetowe do zarejestrowania licencji i pobrania niezbędnych komponentow


Skontaktuj się z nami

Dlaczego warto zamówić subskrypcję?


Rekomendujemy zakup subskrypcji do tego oprogramowania. Poniżej prezentujemy atuty takiego rozwiązania.


Zdobądź najnowszą wersję oprogramowania

Gdy w trakcie obowiązywania subskrypcji wydana zostanie nowa wersja oprogramowania, subskrybent otrzyma ją natychmiast. Uzyska on także dostęp do najnowszych dodatków i usprawnień zwiększających funkcjonalność.


Zyskaj dodatkową licencję, by móc pracować także poza biurem

Dzięki dodatkowej licencji Home Use Benefit będzie możliwa praca w dowolnym miejscu. Dodatkowa instalacja i autoryzacja pozwala na korzystanie z oprogramowania w domu i poza biurem.


Korzystaj z nieograniczonej mocy obliczeniowej

Platforma Autodesk 360 to internetowa „chmura”, która znacząco usprawnia pracę dzięki nieograniczonej mocy obliczeniowej. Umożliwia ona pracę z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.


Zaoszczędź do 70% kosztu ewentualnego uaktualnienia (upgrade)

Zakup subskrypcji może być nawet o 70% tańszy niż późniejszy zakup uaktualnienia (upgrade). Przewidywalne koszty i znajomość terminu odnowienia subskrypcji, sprawiają, że jest ona atrakcyjną formą planowania wydatków związanych z oprogramowaniem Autodesk, pozwalającą na wcześniejsze budżetowanie tych wydatków oraz optymalne rozłożenie inwestycji w czasie.


Nie trać czasu na wdrożenia i instalacje

Po otrzymaniu uaktualnienia (upgrade) subskrybent nadal może używać poprzedniej wersji programu. Nie ma konieczności przerywania prac nad projektem, by wdrożyć lub zainstalować najnowszą wersję.


Dopasuj wersję językową do potrzeb zagranicznych kontrahentów

Zmiana wersji językowej to opcja, która idealnie sprawdza się w przypadku współpracy z klientem zagranicznym. Od teraz wszystkie projekty można przedstawić jako zrealizowane w języku kontrahenta. Zdecydowanie podnosi to poziom konkurencyjności na rynkach międzynarodowych.


Skorzystaj z pomocy i wsparcia profesjonalistów

Subskrybent otrzymuje dostęp do internetowego Centrum Subskrypcyjnego, co zapewnia kompleksową obsługę subskrypcji od jej zarejestrowania, przez instalację po jej odnawianie. W przypadku problemów uzyska pomoc i wsparcie techniczne bezpośrednio od konsultantów firmy Autodesk.


Zdobądź dodatkową wiedzę dzięki szkoleniom e-Learning

Istnieje możliwość samodzielnego uzupełnienia wiedzy z zakresu obsługi i funkcji danego produktu. Szkolenia dostępne są w formie krótkich interaktywnych ćwiczeń i symulacji.


Jak zamówić subskrypcję?

Wystarczy skontaktować się z naszym działem sprzedaży. Konsultanci udzielą wszystkich niezbędnych informacji. Więcej informacji prezentujemy na specjalnej stronie Subskrypcja Autodesk »


Dowiedz się więcej na temat subskrypcji

Autodesk Revit LT Suite – cena


Cena programu zależy od jego wersji, ilości zamówionych sztuk oraz rabatów, jakie jesteśmy w danym momencie zaoferować. Zachęcamy do kontaktu z nami w tej sprawie.


Nasi konsultanci zaproponują optymalną ofertę cenową. Można się z nami skontaktować na kilka róznych sposobów:

  • Rozmowa przez czat (prawy dolny róg strony, w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Telefon: 71 347 10 41 (w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Formularz kontaktowy (po prawej stronie)
  • Mail na adres: pccpolska@pccpolska.pl


Dlaczego warto?

W ciągu ponad 10 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.


Skontaktuj się z nami


Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.




Promocje


Copyright 2015-2016 PCC Polska. Wszystkie prawa zastrzeżone.