AutoCAD 2017: problem z Internet Explorer podczas instalacji



Opublikowane: 21 Lut / 2017 Kategoria: Aktualności, Tagi: , , , ,

Zdarza się, że podczas instalacji AutoCAD-a 2017 pojawia się komunikat, że wymagany jest Internet Explorer 7 lub nowszy. Pokazujemy jak rozwiązać ten problem.


Podczas instalacji AutoCAD-a (lub innego produktu Autodesk) czasami wyświetla się wiadomość: “Microsoft Internet Explorer 7.0 Service Pack 1 nie został wykryty na tym komputerze, przeglądarka jest wymagana przez program, który instalujesz”. Zdarza się tak, ponieważ instalator szuka w rejestrze i na dysku odpowiedniej wersji przeglądarki Internet Explorer (IE). Niestety nie jest w stanie nic znaleźć.

3


Jednym z rozwiązań może być brak odpowiednich uprawnień do instalacji programu. Zaloguj się na innym koncie posiadającym uprawnienia administratora i spróbuj dokonać instalacji jeszcze raz.

Jeżeli to nie pomoże, to należy ponownie zainstalować przeglądarkę Internet Explorer.

Sposób usunięcia i ponownej instalacji przeglądarki IE 11:

  • Otwórz Panel sterowania > Programy > Programy I funkcje I kliknij „Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows”.
  • Odznacz „Internet Explorer 11”.
  • Kliknij OK.
  • To powinno odinstalować program, uruchom komputer ponownie.
  • Otwórz Panel sterowania > Programy > Programy i funkcje i kliknij „Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows”.
  • Zaznacz „Internet Explorer 11”.
  • Program powinien się zainstalować, uruchom komputer ponownie i spróbuj jeszcze raz dokonać instalacji oprogramowania Autodesk.

4

Celem było zainstalowanie przeglądarki w taki sposób, aby instalator mógł ją rozpoznać. Po ponownej instalacji komunikat nie powinien się już wyświetlać.

 

Źródło: PCC Polska



    
    Copyright 2015-2018 PCC Polska. Wszystkie prawa zastrzeżone.