Aktualizacja V-Ray 3.4 dla 3ds Max i Maya gotowa do pobrania

Wersja V-Ray 3.4 wprowadza redukcję szumów CPU i GPU. Teraz można automatycznie usunąć szumy i cięcia co skraca czas renderowania nawet o 50%.


Nowości w V-Ray 3.4 dla 3ds Max

Nowy V-Ray Denoiser

Automatyczne usuwanie szumów i cięcia co skraca czas renderowania nawet o 50%. Technologia denoising V-Ray jest nieinwazyjna. Denoising można stosować stopniowo podczas renderowania lub po renderingu, ze wsparciem dla animacji.


Współpraca V-Ray z 3ds Max 2017

V-Ray 3.4 dodaje wsparcie dla 3ds Max 2017 w tym dla nowych materiałów fizycznych i skalowania HiDPI w Frame Buffer. V-Ray RT wspiera teraz MultiTile i ColorMap


Pozostałe ulepszenia

  • Lepsze renderowanie GPU- Obsługa bump maps z procedural noise. Obsługa kamer ortograficznych. Wykorzystanie pamięci Tor GPU bezpośrednio w Frame Buffer V-Ray.
  • Perspektywa z lotu ptaka – Kontroluje kolor mgły atmosferycznej
  • Kamery VR – Teraz z obsługuje wyjście VR góra/ dół
  • Szybsze Globalna Iluminacji – Obliczenia V-Ray Light Cache są nawet o 15% szybsze
  • Ulepszenia V-Ray RT – Aktualizacja bez ponownego renderingu
  • Lepsza GTR / GGX – Zwiększona wydajność: przy wykorzystaniu materiałów GTIR / GGX nie ma „świetlików”
  • V-Ray aktualizacje Frame Buffer – dodano możliwość zapisywania automatycznego ukończonych obrazów tylko do historii renderu. Opcjonalna możliwość utrzymać historię VFB w folderze pokrewnym do ścieżki projektu.

V-Ray 3.0


Nowości w V-Ray 3.4 dla Maya

Nowy V-Ray Denoiser dla Maya

Usuwa automatycznie szumy i cięcia, pozwalając na render szybszy nawet o  50% dzięki akceleracji GPU. Technologia denoising V-Ray jest nieinwazyjna, co daje oryginalny render i wersję denoised dla jeszcze większej kontroli w poście. Denoising można stosować stopniowo podczas renderowania lub po renderingu, ze wsparciem dla animacji i silniejszym mieszaniem między ramkami .

Vray_maya-denoiser


Współpraca V-Ray z Maya 2016 Extension 2

V-Ray 3.4 obsługuje możliwość  renderowania warstw i narzędzi animacji w najnowszym dostepnym obecnie programie Maya 2016 Extension 2.


Pozostałe ulepszenia

  • Ulepszenia renderowania GPU – Tekstury proceduralne wspierane przez V-Ray RT GPU mogą być teraz używane jako mapy wypukłości.
  • Perspektywa z lotu ptaka – Kontroluj kolor mgły atmosferycznej.
  • Szybsze Globalna Iluminacja – Obliczenia V-Ray Light Cache są nawet o 15% szybsze.
  • Tekstury – Nowa obsługa V-Ray MultiSubtex.
  • Ulepszenia V-Ray RT – Aktualizacja renderu regionów na bieżąco – bez restartu renderingu.

V-Ray-distributed-rendering

Źródło: ChaosGroup








 
OBNIŻYLIŚMY CZASOWO CENY PROGRAMU
3DS MAX + V-RAY, MAYA
ORAZ KOLEKCJI M&E
Sprawdź w sklepie online >>>
close-link